Badanie na grupie 650 mężczyzn pokazuje, że to oni coraz częściej podejmują decyzje zakupowe dla swoich dzieci, od podstawowych artykułów po droższy sprzęt. Co znajdziesz w środku Raportu z badania?
🔹Dane z ogólnopolskiego badania konsumenckiego na temat roli Ojców w opiece na dziećmi i zakupach dla nich
🔹Wgląd w ścieżkę zakupową współczesnego Taty - od wyprawki po codzienne zakupy
🔹Kategorie produktów, w których Ojcowie decydują najczęściej
🔹Błędy marek w komunikacji do Ojców i gotowe rekomendacje ich unikania
🔹Praktyczne wskazówki jak tworzyć treści, które angażują i budują lojalność
Zapisz się do newslettera i odbierz darmowy Raport marketingowy!
W EpozytywnaOpinia tworzymy komunikację, która pomaga markom trafić do serc rodziców z całej Polski 💙
W tym celu nie tylko publikujemy wyniki badań Instytutu Matki i Dziecka i przeprowadzamy własne analizy produktów w ramach klubu #MamyRecenzują, ale i wspieramy marki w komunikacji - tworząc kampanie na naszych kanałach online, wspierając ekspercki wizerunek naszych Partnerów.
W EpozytywnaOpinia nie promujemy każdego produktu. Warunkiem realizacji kampanii jest uzyskanie Pozytywnej Opinii Instytutu Matki i Dziecka lub wysokie oceny w badaniach rodziców #MamyRecenzują.
Pracujesz w marketingu branży dziecięcej lub tworzysz produkty dla dzieci? Więcej przydatnych treści znajdziesz na naszej stronie.