Skip to content
  • Co znajdziesz w Raporcie?
  • Kim jesteśmy?

Zwiększ sprzedaż i lojalność Ojców!

Badanie na grupie 650 mężczyzn pokazuje, że to oni coraz częściej podejmują decyzje zakupowe dla swoich dzieci, od podstawowych artykułów po droższy sprzęt. Co znajdziesz w środku Raportu z badania?

🔹Dane z ogólnopolskiego badania konsumenckiego na temat roli Ojców w opiece na dziećmi i zakupach dla nich

🔹Wgląd w ścieżkę zakupową współczesnego Taty - od wyprawki po codzienne zakupy

🔹Kategorie produktów, w których Ojcowie decydują najczęściej

🔹Błędy marek w komunikacji do Ojców i gotowe rekomendacje ich unikania

🔹Praktyczne wskazówki jak tworzyć treści, które angażują i budują lojalność

Zapisz się do newslettera i odbierz darmowy Raport marketingowy!

Kim jesteśmy?

W EpozytywnaOpinia tworzymy komunikację, która pomaga markom trafić do serc rodziców z całej Polski 💙

W tym celu nie tylko publikujemy wyniki badań Instytutu Matki i Dziecka i przeprowadzamy własne analizy produktów w ramach klubu #MamyRecenzują, ale i wspieramy marki w komunikacji - tworząc kampanie na naszych kanałach online, wspierając ekspercki wizerunek naszych Partnerów. 



W EpozytywnaOpinia nie promujemy każdego produktu. Warunkiem realizacji kampanii jest uzyskanie Pozytywnej Opinii Instytutu Matki i Dziecka lub wysokie oceny w badaniach rodziców #MamyRecenzują.

Pracujesz w marketingu branży dziecięcej lub tworzysz produkty dla dzieci? Więcej przydatnych treści znajdziesz na naszej stronie.


    Dowiedz się więcej o marketingu w branży dziecięcej

    EpozytywnaOpinia
    wspolpraca@epozytywnaopinia.pl
    pl. Solidarności 1/3/5,
    53-661 Wrocław, Poland

    • email
    • linkedin
    • youtube
    • spotify